PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Tanie marki własne wracają do gry? Są pierwsze symptomy

Autor: dlahandlu.pl 3 sierpnia 2020 15:11

Tanie marki własne wracają do gry? Są pierwsze symptomy Carrefour wraca z tanią marką, która zyska nowy branding, fot. za retaildetail.eu

Tanie produkty marki własnej Carrefour zyskają nową, bardziej nowoczesną tożsamość: na półkach belgijskich sklepów stopniowo zastępują je nowe produkty o nazwie Simpl.

Konsumenci w Belgii odnotowali w sklepach Carrefour w ostatnich tygodniach coś nowego: niektóre tak zwane „produkty z białą etykietą” otrzymały nowy wygląd i nową nazwę: Simpl. - To nowa nazwa i wygląd najniższych cenowo produktów Carrefour - potwierdził rzecznik prasowy Marco Demerling w RetailDetail. - Nowy branding jest bardziej atrakcyjny i wygląda nowocześniej. Produkty stopniowo zastępują poprzedni asortyment - dodał.

Rebranding potrwa jeszcze kilka miesięcy. - Cały asortyment produktów jest obecnie poddawany przeglądowi i ponownej ocenie - powiedział Demerling. Na razie nie wiadomo, ile produktów Simpl ostatecznie znajdzie się w asortymencie. To międzynarodowa inicjatywa sieci: nowa marka zostanie wprowadzona w kilku krajach grupy Carrefour.

Tanie produkty „white label” - bez marki - pojawiały się w sklepach już od połowy lat 70. XX wieku: były odpowiedzią na spadającą siłę nabywczą podczas kryzysu naftowego. W 2009 roku francuski detalista wprowadził markę Carrefour Discount - asortyment około 350 produktów, które musiały konkurować z ofertą dyskontów Aldi i Lidl. W 2014 roku Carrefour z niej zrezygnował, ponieważ wpłynęła negatywnie na wizerunek sieci. Od tego czasu na półkach stoją produkty bez marki czy logo, w stonowanym białym opakowaniu z niebieskim napisem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • tomek 2020-08-04 14:42:01

    Jak widać brak marki też może być rozwiązaniem. Ale do czasu, więc mimo wszystko warto zainwestować w dobrze skomponowany branding :) cucaburra.pl/branding/ - tutaj można znaleźć kilka cennych wskazówek jak go osiągnąć.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6524
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    8,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.