PARTNER PORTALU

Tarczyński zmienia logo i strategię marketingową

Autor: dlahandlu.pl 21 września 2010 13:55

Tarczyński SA, polski producent wyrobów wędliniarskich i kabanosów, zrewitalizował dotychczasowe logo. - Potrzebę liftingu loga i całej identyfikacji wizualnej odczuwaliśmy od pewnego czasu - dotychczasowy był mocno osadzony w tradycji, podczas gdy coraz widoczniej zaczęliśmy dywersyfikować ofertę i docierać do klienta młodego, dynamicznego, otwartego na nowości - tłumaczy Jacek Tarczyński, prezes zarządu spółki Tarczyński SA.

Wizerunek szlachcica z szablą, który były centralnym punktem starego logotypu, w nowym jest na dalszym planie, w postaci sygnetu. Zmieniono także czcionkę. Pomarańczowo-granatowa kolorystyka i hasło „Zasmakuj w tradycji", do których przywykli klienci, pozostały bez zmian.

Nowe logo pojawia się już od wakacji na etykietach nowych produktów, a na opakowaniach istniejących linii produktowych będzie wprowadzane sukcesywnie. Zarząd zapowiada szereg zmian w strategii marketingowej, której efekty będą widoczne za kilka miesięcy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9874
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,50

  • Śr

    4,52

  • Min

    3,16

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.