Tchibo stawia na wielokanałowość sprzedaży
Coraz więcej producentów żywności i produktów FMCG wychodzi z założenia, że nie mogą pozwolić sobie na utratę rynku tylko przez e-nieobecność. Tchibo obok rozwoju tradycyjnego handlu, ma ambitne plany e-rozwoju.
Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld zł. Coraz więcej osób robi zakupy w sieci, co stawia przed internetowymi sklepami coraz ambitniejsze wyzwania. Dlatego producenci żywności i produktów FMCG coraz chętniej biorą udział w tej internetowej rewolucji.
Tchibo mocno stawia na rozwój e-projektu i docenia walory swojej obecności w sieci. Jacek Jaworski, dyrektor e-commerce, Tchibo Warszawa, przyznaje, że decyzja dotycząca uruchomienia e-sklepu była dla firmy naturalną konsekwencją rozwoju.
- Tchibo, do 2005 r. oferowało w Polsce kawę, od tego roku rozpoczęliśmy budowę sieci sklepów stacjonarnych Tchibo, których aktualnie mamy pond 50. Handel internetowy to przyszłość i od początku chcieliśmy być silnym graczem na polskim rynku - zapewnia Jacek Jaworski.
Oferta e-sklepu Tchibo.pl nieznacznie różni się od asortymentu sklepów stacjonarnych Tchibo.
- Zaletą zakupów w sklepie internetowym jest to, że przez internet nasi klienci mają możliwość zamówić produkty ze zbliżającej się kolekcji na kilka dni wcześniej, zanim pojawi się ona w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo w e-sklepie można zamówić niektóre produkty niedostępne w danej kolekcji w naszych sklepach, jak chociażby meble. Klienci korzystający ze sklepu Tchibo.pl mogą liczyć na dodatkowe atrakcyjne oferty. W e-sklepie dostępne są również od jakiegoś czasu limitowane kolekcje, dostępne tylko on-line. Sklep oferuje również asortyment kaw Tchibo oraz system (ekspresy i kawy w kapsułkach) Cafissimo. Klienci mogą korzystać z wygodnego abonamentu kawowego - dodaje szef e-commerce.
Jednym z priorytetów Tchibo jest wielokanałowość.
- Rozumiemy ją jako łącznie dla wygody klienta wszystkich naszych kanałów sprzedaży. Dlatego klienci sklepu internetowego mogą zwracać produkty w sklepach stacjonarnych. Planujemy dalszy rozwój w tym kierunku. Oba kanały ściśle ze sobą współpracują, zarówno na etapie strategicznym, jak i operacyjnym - zachwala. I dodaje: Poza tym w mediach społecznościowych uruchomiliśmy kanał obsługi klienta - reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które się tam pojawiają. W niedalekiej przyszłości, dla komfortu klienta, planujemy uruchomienie aplikacji mobilnej sklepu internetowego - dodaje szef e-commerce.
W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Tchibo ma model biznesowy, który kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach.

- 15:24 Dealavo: Na rynku gadżetów komunijnych brak ruchów cenowych. Winna niepewność
- 15:07 Śląsk: Od 30 kwietnia konkurs na dotacje dla firm gastronomicznych
- 14:54 Jak zorganizować punkt szczepień typu drive-thru? Są wytyczne
- 14:50 Klienci Kauflandu naciskali na wprowadzenie do sprzedaży kawy Golden Bow...
- 14:33 Białoruś dopuszcza szczepienia w centrach handlowych
- 14:27 Pepco wchodzi w e-commerce. Inne dyskonty non-food podążą za nim?
- 14:27 Jakie możliwości mają przed sobą dyskonty?
- 14:22 Dworczyk: w czwartek informacja o liczbie i miejscach punktów szczepień
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.