Telepizza ma podpisanych pięć umów franczyzowych
Firma Telepizza stawia teraz na mniejsze miejscowości. W 2013 r. Telepizza otworzyła siedem nowych lokali i sygnalizuje, że rok 2014 zapowiada się jeszcze lepiej. Spółka ma już podpisanych pięć umów franczyzowych, z ośmiu zaplanowanych na ten rok.
W 2013 roku Telepizza otworzyła siedem nowych lokali. Rok 2014 zapowiada się jeszcze lepiej. Firma ma już podpisanych pięć umów franczyzowych, z ośmiu zaplanowanych na ten rok. W pierwszym kwartale zostaną otwarte trzy nowe lokale w takich miastach jak: Stalowa Wola, Mielec oraz Oława.
Wsparciem dla rozwoju Telepizzy są zmiany w polityce firmy. Przede wszystkim firma stawia na dopasowanie modelu franczyzowego i oferty Telepizzy do specyfikacji mniejszych miejscowości. Wiąże się z tym ograniczenie kosztów związanych z otwarciem i utrzymaniem restauracji oraz uelastycznienie opłat franczyzowych. - Zmiany podyktowane są m.in. nowymi kierunkami rozwoju Telepizzy. Dotychczas koncentrowaliśmy się na dużych miastach, gdzie aktualnie posiadamy 113 placówek. Teraz przyszedł czas na małe miejscowości do 30 tys. mieszkańców, gdzie wprowadzamy nowe zasady działania - mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.
Przeczytaj także:
Hiszpańska sieć dopasowała również ofertę gastronomiczną i ceny do sytuacji gospodarczej w mniejszych miastach oraz tamtejszych zwyczajów konsumenckich. Jak twierdzi Iwona Olbryś, nowa polityka została opracowana na podstawie analizy lokalnych rynków przeprowadzonych w całej Polsce jeszcze w 2013 roku. - Zweryfikowaliśmy potencjał branży gastronomicznej, zamożność potencjalnych klientów, ich upodobania kulinarne oraz sprawdziliśmy co wpływa na kondycję biznesu. Ze względu na różnice między regionami, będziemy wdrażać zmodyfikowany koncept biznesowy indywidualnie dla każdego miasta. Chodzi nam o to, by produkt dobrze się sprzedawał, na czym skorzystają nasi franczyzobiorcy oraz cała firma - mówi Iwona Olbryś.
Jednym z elementów wspierających rozwój sieci są oszczędności związane z utrzymaniem placówek franczyzowych. Firma samodzielnie wyszukuje powierzchnie atrakcyjne biznesowo i cenowo. - W 2013 roku ograniczyliśmy wydatki na utrzymanie lokalu. Znaczące oszczędności generujemy dzięki atrakcyjnym warunkom najmu powierzchni handlowych. Mocna pozycja Telepizzy na rynku pozwala wynegocjować stawki najmu niższe od wyjściowych o 20 proc. - mówi Iwona Olbryś.
Oprócz nowości związanych z rozwojem sieci Telepizza, firma chce też zwiększyć sprzedaż w placówkach. Liczy na kolejne wzrosty w stosunku do ubiegłego roku. Sieć duży nacisk kładzie na dystrybucję on-line. Obecnie sprzedaż przez internet to 1/3 wszystkich zamówień w dostawie Telepizzy. Plan rozwoju na rok 2014 jest bardzo ambitny. Prosta rejestracja połączona z systemem wyszukiwania ulic, dzięki czemu użytkownikowi łatwo wskazać adres dostawy, korzystnie wpływa na rozwój kanału sprzedaży internetowej. Telepizza rozwija również aplikacje mobilne wspierające sprzedaż oraz płatności online.

- 21:39 Komisarz UE: Jest pełne poparcie Komisji na odchodzenie od chowu klatkowego
- 20:39 PGS wprowadzi markę własną w drobnym AGD. To element strategii online
- 20:25 Branża spotkań i wydarzeń nie otrzyma środków za dodatkowy okres lockdownu
- 20:23 Newbridge: 2021 to rok lokalnych zakupów
- 20:17 Debiutuje Walletmor - implant płatniczy. Kosztuje 199 euro
- 20:16 C&W zatrudnił osobę do obsługi e-commerce, z doświadczeniem w pracy dla Lidla...
- 20:09 Jak zoptymalizować e-sklep pod nowe algorytmy Google?
- 20:07 MRPiT: wnioski o pomoc z nowej Tarczy można składać od 26 kwietnia
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
-
Hebe rozpoczyna sprzedaż testów wykrywających przeciwciała Sars-Cov-2
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Lockdown przedłużony do 18 kwietnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
RTV EURO AGD: Sklepy stacjonarne już nie mogą istnieć bez silnego wsparcia e-commerce
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
Żabka, Specjał, Eurocash - pełna lista firm, które uzyskały pomoc publiczną
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Kraków, Pawia, 32.68 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kraków Grzegórzki, Nullo, Francesco, 73.70 m², wynajmę mieszkanie
- Lokal użytkowy, Kraków Podgórze, Dąbrowskiego, Gen. Jana Henryka, 138.15 m², sprzedam lokal użytkowy
- Mieszkanie, Kraków Krowodrza, Władysława Łokietka, 47.00 m², wynajmę mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
26,96
-
Śr
18,04
-
Min
11,23
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.