Telepizza powiększy sieć o kilkanaście pizzerii
Telepizza zgodnie z założeniami realizuje swój roczny plan rozwoju. Od stycznia tego roku firma otworzyła 8 nowych placówek, a do końca roku powstanie jeszcze jedna. Plan na przyszły rok zakłada pojawienie się kilkunastu nowych pizzerii, z czego kilka w pierwszym kwartale.
Telepizza otwarta jest również na działalność w mniejszych miastach, gdzie weryfikacja rynku wypada pozytywnie. Strategia rozwoju firmy opiera się na wnikliwej kalkulacji potencjału wszystkich lokalizacji. - Wybieramy tylko te najlepiej rokujące i stabilne. Stale obserwujemy dynamicznie zmieniający się rynek oraz potrzeby klientów. Na bieżąco analizujemy sprzedaż w pizzeriach i na tej podstawie modyfikujemy politykę promocyjną i sprzedażową, by jak najlepiej dopasować się do potrzeb rynku - mówi Leszek Nowak.
Prawdopodobnie w przyszłym roku powstaną również punkty sezonowe Telepizzy. - W tym roku tego typu lokal funkcjonował w Łebie i osiągnął bardzo dobre wyniki. Myślimy też o działalności zimą, w popularnych ośrodkach narciarskich, np. Zakopanem - mówi Leszek Nowak.
Przeczytaj także:
Koszt inwestycji w pizzerię Telepizzy wynosi od 100 do 200 tys. zł. Kwota zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Sieć zapewnia franczyzobiorcy szkolenia przed rozpoczęciem działalności i w trakcie prowadzenia biznesu m.in. z zarządzania personelem, obsługi klienta i oferty. Szkolenia odbywają się w lokalu, dzięki czemu partner przechodzi przez wszystkie szczeble jego funkcjonowania, począwszy od przygotowywania dań i sprzątania, po zarządzanie personelem. - Wymagamy od partnerów wszechstronnej wiedzy na temat biznesu, który prowadzą. Uczymy ich zarządzania firmą i personelem, administracji, ale także jak przygotować pizzę i pozostałe dania z oferty Telepizzy. W razie potrzeby licencjobiorcy w każdej chwili muszą być gotowi przejąć rolę swoich pracowników. Znajomość wszystkich aspektów funkcjonowania restauracji pomaga w biznesie i zbliża do sukcesu - mówi Leszek Nowak.
Aktualnie na rynku funkcjonuje 115 placówek Telepizzy.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Pt 19:47 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- Pt 18:50 Bezobsługowy sklep Zinu Shop ruszył w Krakowie
- Pt 18:32 Kościński: Polska gospodarka w latach 2020-2022 będzie najszybciej...
- Pt 18:03 Sfinks złożył w sądzie wniosek o zatwierdzenie układu
- Pt 17:50 Gowin: KPO to plan odbudowy i przebudowy
- Pt 17:12 Do sądu trafił wniosek o zatwierdzenie układu Top Secret
- Pt 16:43 Cyfrowe "paszporty" żywności zwiększą polski eksport
- Pt 16:00 W najbliższą niedzielę sklepy zamknięte
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
- 1 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 2 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 39.18 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Metalowców, 43.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Wyględów), Jana Maklakiewicza, 38.80 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.