Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Telepizza umożliwia zamawianie pizzy na Twitterze

Sieć Telepizza oferuje dokonywanie zamówień za pomocą serwisu Twitter. - Wierzymy, że zamawianie przez jednego tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów - zdradza Ewa Minda-Korczak, marketing manager Telepizza Polska.
Reklama

Możliwość zamawiania posiłków poprzez konto na Twitterze jest pierwszym krokiem Telepizzy we wprowadzaniu szerszej platformy dostaw o nazwie Click&Pizza.

Nowy sposób zamówień online ma działać w taki sposób, że klient posiadający swój profil na Twitterze łączy je z kontem założonym w internetowym serwisie Telepizzy. Następnie wysyła tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który użytkownik skonfigurował wcześniej jako „ulubiony”. Dzięki czemu pizza ma trafiać w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres.

Telepizza zapowiada, że w ramach platformy Click&Pizza w przyszłości będą do niej dołączane kolejne kanały komunikacji z klientami, także te w innych niż Twitter serwisach społecznościowych. Z udostępnionych przez sieć danych wynika, że obecnie 30 proc. wszystkich zamówień z dostawą do domu jest dokonywanych w Telepizzy za pośrednictwem internetu, a jedna piąta użytkowników korzysta w tym celu z urządzeń mobilnych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum