Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Telewizyjny tygodnik Biedronki znika z rynku. Co stoi za tą decyzją?

Jesienią tego roku zniknie z rynku tygodnik telewizyjny „Kropka TV”, wydawany przez Edipresse Kolekcje na zlecenie sieci dyskontów Biedronka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Reklama

„Kropka TV” zaczęła się ukazywać wiosną 2006 r. Tytuł w całości jest przeznaczony do sprzedaży w sieci sklepów Biedronka. Pismo zawiera program telewizyjny, porady i przepisy. W 2019 r. magazyn przeszedł relaunch. 

Jak wynika z informacji portalu, ostatni numer magazynu ma się ukazać pod koniec października br. Już początkiem sierpnia br. Edipresse Kolekcje rozpoczęło informowanie kontrahentów, że wtedy „Kropka TV” definitywnie przestanie się ukazywać na rynku. Decyzję o zamknięciu pisma podjęła sama Biedronka, motywując to m.in. mocno rosnącymi ostatnio kosztami papieru.

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum