Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Terminal na smart pin pad

Zintegrowane z terminalami płatniczymi systemy kasowe do niedawna były zarezerwowane dla dużych sieci handlowych. Rozwiązanie, które niesie ze sobą wymierne korzyści dla przedsiębiorców trafia coraz częściej do mniejszych sklepów. Przeprowadzenie integracji owocuje obniżeniem kosztów, mniejszą ilością błędów ludzkich i większą niezawodnością systemów płatniczych
Reklama
Smart pin pad to terminal z czytnikiem płatności zbliżeniowych, zależny od kasy fiskalnej. Rozwiązanie może być wykorzystywane zarówno przez sieci sklepów posiadające własne rozwiązania informatyczne, jak i przedsiębiorców korzystających z oprogramowania dostarczanego przez firmy zewnętrzne. Doświadczenie First Data w tworzeniu i obsłudze zaawansowanych rozwiązań płatniczych przekłada się na pełne wsparcie klientów na każdym etapie realizacji. Przedsiębiorcy mogą liczyć na wsparcie merytoryczne w przypadku wystąpienia problemów, zweryfikowanie poprawność implementacji czy pomoc w pierwszym okresie po wdrożeniu rozwiązania.

-Coraz więcej przedsiębiorców modernizuje wykorzystywane rozwiązania i integruje terminal z kasą fiskalną. Najnowszym udostępnionym przez nas rozwiązaniem jest smart pin pad, który nie tylko skraca czas transakcji i eliminuje błędy kasjera, ale również pozwala na łatwiejsze oferowanie usług dodatkowych. Dajemy rozwiązanie, które pozwala lepiej obsługiwać płatności kartą.- mówi Arkadiusz Kazanecki, dyrektor handlowy First Data Polska.

Zintegrowanie systemu kasowego z terminalem płatniczym bezpośrednio obniża koszty obsługi kartowej. Skala oszczędności uzależniona jest liczby stanowisk kasowych wyposażonych w terminale płatnicze. Co ważne ceny najmu sprzętu wykorzystywanego w rozwiązaniach zintegrowanych, niższe niż przy niezależnych terminalach, gwarantują opłacalność rozwiązania nawet dla przedsiębiorców dysponujących kilkoma stanowiskami kasowymi. Rozbudowane możliwości smart pin padów pozwalają obniżać opłaty transakcyjne ponoszone przez przedsiębiorcę poprzez wygodny dostęp do dodatkowych usług, takich jak np. transakcje w walucie karty (tzw. DCC). Szacuje się, że sklepy, które zdecydowały się na zintegrowanie systemu kasowego, odnotowały nawet kilkuset procentowe wzrosty liczby transakcji DCC oraz cash back, co przekłada się na dodatkowe zyski dla przedsiębiorcy.

Ograniczenie kontaktu kasjera z kartami płatniczymi klientów sprzyja również skróceniu czasu trwania transakcji - jak wynika z danych First Data Polska, wykorzystanie smart pin padów pozwala na jego zredukowanie nawet o połowę. Dodatkowymi atutami rozwiązania są jego niewielkie rozmiary, pozwalające na zaoszczędzenie miejsca na ladzie, a także znacznie niższa awaryjność. Brak zaangażowanie po stronie kasjera to większe poczucie bezpieczeństwa dla klienta.
-Zmiana sposobu integracji systemu kasowego z terminalem płatniczym przyczyniła się do znaczącego skrócenia czasu trwania transakcji dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz usprawnienia procesu obsługi w naszych sklepach - przyznaje Karol Szczepański, franczyzobiorca sieci Piotr i Paweł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.