Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Terminale pozwalają na skrócenie czasu obsługi klienta e-sklepu

Popularność e-handlu w Polsce z roku na rok dynamicznie rośnie. Aż 87% internautów robi zakupy online, a 40% robi to, co najmniej 2-3 razy w miesiącu. Choć klienci e-sklepów mają do dyspozycji coraz więcej opcji płatności online, to wciąż jedną z najczęściej wybieranych form uregulowania rachunku za zamówienie jest płatność przy odbiorze - mówi Marcin Budziszewski, Sales Manager na Polskę i kraje bałtyckie, Grupa Ingenico.
Reklama

 

Coraz więcej firm kurierskich decyduje się na wyposażenie swoich pracowników w terminale umożliwiające dokonywanie płatności bezgotówkowych. Przykładowo, kurierzy InPost w ostatnim czasie zostali wyposażeni w mPOS-y Ingenico, model iCMP, które są niewielkim urządzeniem przenośnym, akceptującym zarówno płatności kartami z chipem, jak i paskiem magnetycznym, a także transakcje zbliżeniowe.

Przyjmowanie płatności za pomocą terminala to optymalizacja czasu. Kurierzy dzięki usprawnieniu systemu płatności mogą dostarczyć więcej paczek w tym samym czasie. Dodatkowo nie muszą oni nosić ze sobą gotówki, a tym samym istotnie spada ryzyko kradzieży.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.