Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco chce mieć w Indiach 200 sklepów

Po okresie ograniczonej ekspansji na rynku indyjskim Tesco ogłosiło plany rozbudowy swojej sieci sklepów. W ciągu czterech lat brytyjski detalista chce posiadać w Indiach łącznie 200 placówek handlowych. Obecnie jest ich 20 – donosi RetailAnalysis.
Reklama

Dotychczas Tesco testowało w Indiach różne formaty sklepów. Z tego też powodu planowane są otwarcia zarówno nowych hipermarketów STAR Bazaar, kompaktowych supermarketów sąsiedzkich Star Market, a także sklepów convenience Star Daily.

Brytyjska sieć handlowa będzie wprowadza także nową koncepcję geograficzną ekspansji. Tesco będzie się koncentrowało na tych obszarach, gdzie zagraniczni detaliści mogą mieć znaczące udziały w handlu. W związku z tym planowany jest rozwój przede wszystkim w miastach, m.in. Bombaju, Pune oraz Bangalore. Powstawać mają głównie samodzielne placówki, zlokalizowane poza centrami handlowymi.

Więcej: portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum