Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco chce odbudować swoją pozycję. Zysk nie przekroczy 1,4 mld funtów

Tesco wdraża plan, który ma poprawić jej wizerunek, odbudować zaufanie i zwiększyć konkurencyjność w Wielkiej Brytanii. Już teraz wiadomo, że zysk za rok obrotowy kończący się w lutym nie przekroczy 1,4 mld funtów.
Reklama

Centrala Tesco poinformowała, że w ostatnich tygodniach wdrożono nowe zasady i procedury, które będą regulowały działalność dochodową Grupy, kwestię inwestowania w akcje oraz poprawę oferty skierowanej do klientów.

Nowe podejście handlowe będzie wspierać budowanie silniejszych długoterminowych relacji z dostawcami, z korzyścią dla klientów.

Ponadto, sieć zainwestowała w szkolenia ponad 6 tys. pracowników, zwiększyła dostępność produktów na najważniejszych liniach i zainwestowała w ceny.

Na 8 stycznia Grupa zapowiedziała udzielenie dalszych szczegółów na temat planu inwestycyjnego, aby poprawić konkurencyjność oferty w Wielkiej Brytanii. Na podstawie bieżących inwestycji Tesco juz teraz może przewiedzieć, że zysk za rok obrotowy kończący się w lutym 2015 r. nie przekroczy 1,4 mld funtów. 

Grupa podkreśla, że ważne są dla niej przede wszystkim: poprawa konkurencyjności na rodzimym rynku, wzmocnienie bilansu oraz odbudowanie zaufania i zagwarantowanie przejrzystości. 

Przypomnijmy, 22 września 2014 r. Tesco poinformowało o tym, że zawyżyło oczekiwany zysk w pierwszym półroczu bieżącego roku fiskalnego o 250 mln funtów. Na wiadomość o tym akcje Tesco natychmiast potaniały o ok. 10 proc. Ogółem w ciągu ostatniego roku kurs akcji Tesco na giełdzie w Londynie zmalał o ok. 50 proc.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.