Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco chce zawalczyć o klientów ze smarfonami

Brytyjski operator sklepów Tesco ogłosił, że rozszerza nowatorski projekt wirtualnych sklepów. Po sukcesie sklepu, który ruszył w sierpniu 2011 roku w metrze Seulu, wirtualne sklepy Tesco można spotkać już na 20 przystankach autobusowych w tym mieście. Eksperci twierdzą, że to krok w dobrym kierunku.
Reklama
W wirtualnym sklepie zakupy robi się skanując smartfonem zdjęcia produktów i ich kody kreskowe. Zeskanowanie kodów kreskowych przy pomocy specjalnej aplikacji Homeplus App pozwoli zrobić zakupy i zamówić ich dostawę do domu. Ma to pozwolić klientom robić zakupy w biegu.
Aplikacja zostało dotychczas ściągnięta przez 900,000 klientów od czasu jej uruchomienia w kwietniu 2011 roku. Większość skanów przypada na godzinę 10 i 16, kiedy ludzie są w drodze do pracy i do domu.
SH Lee, szef Tesco Homplus powiedział: Rosnąca liczba smartfonów oznacza, że zakupy wirtualne stają się jeszcze bardziej dostępne i wygodne niż dotychczas. Najczęściej klientami są osoby między 20 a 30 rokiem życia, więc kolejne sklepy będą rozwijane w okolicy uniwersytetów i deptaków handlowych.
Jak sugerują eksperci Deloitte przedstawiciele branży detalicznej na świecie w nadchodzącym roku powinni skoncentrować się na rozwijaniu przemyślanych, wielokanałowych strategii sprzedaży. Kluczowym czynnikiem sukcesu dla detalistów będzie umiejętność wykorzystania potencjału urządzeń mobilnych do dostarczania konsumentom jeszcze lepszych wrażeń związanych z zakupami. Eksperci Deloitte podkreślają coraz większe znaczenie smarfonów, stających się preferowaną platformą technologiczną wśród konsumentów, również w kontekście procesów zakupowych.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.