Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco chce zwiększyć sprzedaż w pasażach handlowych

W grudniu w pasażach handlowych Tesco w całej Polsce zaplanowano przedświąteczne akcje promocyjne, które mają zachęcić klientów do zakupów. Działania są częścią kampanii budującej świadomość "Pasaży Tesco".
Reklama

Przed świętami Tesco stawia na akcje promocyjne i wizerunkowe, które mają zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów zlokalizowanych w pasażach handlowych Tesco. 

W dniach 14 i 15 grudnia odbędzie się Świąteczny Weekend Rabatów, podczas którego na klientów galerii czekają liczne promocje cenowe i oferty specjalne. Ponad 1000 sklepów zlokalizowanych w Pasażach Tesco w całej Polsce zaoferuje upusty cenowe sięgające do 50 proc. Akcja w pasażach będzie też komunikowana poprzez materiały POS oraz za pośrednictwem radia.

Działania wspiera kampania mediowa na antenie radia RMF FM. Współpraca obejmuje konkurs konsumencki „Przepis na świąteczny prezent", w którym nagrodami są karty upominkowe na zakupyw sklepach i punktach usługowych w Pasażach Tesco. 

- Chcemy w pełni wykorzystać potencjał nadchodzących świąt Bożego Narodzenia i w tym szczególnym czasie zachęcić klientów do odwiedzenia naszych obiektów. Jesteśmy przekonani, że możemy być alternatywą dla dużych galerii i centrów handlowych - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu centrów handlowych Tesco.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum