Tesco chce zwiększyć sprzedaż w pasażach handlowych

Przed świętami Tesco stawia na akcje promocyjne i wizerunkowe, które mają zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów zlokalizowanych w pasażach handlowych Tesco.
W dniach 14 i 15 grudnia odbędzie się Świąteczny Weekend Rabatów, podczas którego na klientów galerii czekają liczne promocje cenowe i oferty specjalne. Ponad 1000 sklepów zlokalizowanych w Pasażach Tesco w całej Polsce zaoferuje upusty cenowe sięgające do 50 proc. Akcja w pasażach będzie też komunikowana poprzez materiały POS oraz za pośrednictwem radia.
Działania wspiera kampania mediowa na antenie radia RMF FM. Współpraca obejmuje konkurs konsumencki „Przepis na świąteczny prezent", w którym nagrodami są karty upominkowe na zakupyw sklepach i punktach usługowych w Pasażach Tesco.
- Chcemy w pełni wykorzystać potencjał nadchodzących świąt Bożego Narodzenia i w tym szczególnym czasie zachęcić klientów do odwiedzenia naszych obiektów. Jesteśmy przekonani, że możemy być alternatywą dla dużych galerii i centrów handlowych - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu centrów handlowych Tesco.