Tesco cyfryzuje program Clubcard

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2020 11:46

Tesco Polska rozpoczęło kampanię informacyjno-edukacyjną dla użytkowników programu lojalnościowego Clubcard. Firma zachęca użytkowników do rezygnacji z kwartalnego wyciągu w formie papierowej.

Rozwój cyfrowych kanałów komunikacji naturalnie wpływa na zmianę zachowania i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej migrują do świata online. Chcemy za nimi podążać – mówi Patrycja Zabierowska, menadżer działu marketingu w Tesco.

Za przejście na wersję cyfrową klubowicze otrzymają jednorazowy kupon o wartości 10 zł. Wystarczy zalogować się na swoje konto Clubcard, a następnie wybrać Ustawienia i zaznaczyć „online za pośrednictwem e-mail” w pozycji Preferencje Kontaktu.

Użytkownicy Clubcard mogą dodatkowo liczyć na rabaty do 20% w ramach czwartej edycji akcji „Ciepło, cieplej, RABAT”.

Clubcard jest jednym z pięciu największych programów lojalnościowych w Polsce pod względem penetracji rynku. Tygodniowo jego użytkownicy dokonują ponad 3 mln transakcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Amman 2020-07-31 18:50:28

    Że niby co to za nowość? Bodajże 2-3 lata temu robili prawie identyczną akcję...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6858
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.