PARTNER PORTALU

Tesco dwukrotnie przyspieszy tempo rozwoju i poszerzy segment marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2010 13:00

Tesco dwukrotnie przyspieszy tempo rozwoju i poszerzy segment marki własnej

- Będziemy się dynamicznie rozwijać, głównie poprzez rozwój organiczny, ale nie wykluczamy również przejęć. Naszą ambicją jest być największą siecią handlową pod względem wartości obrotów ze sprzedaży ogółem (FMCG, artykuły przemysłowe, marka odzieżowa F&F). W tej chwili jesteśmy jedyną siecią , która otwiera kilka nowych hipermarketów rocznie - powiedział Ryszard Tomaszewski, prezes zarządu Tesco Polska.

Prezes Tesco Polska zapowiedział również dalszy rozwój segmentu marki własnej. - Pojawią się produkty organic (polskiej produkcji) oraz fair trade. W tej chwili udział w sprzedaży produktów private label wynosi 20 proc. - mówi Ryszard Tomaszewski.

Prezes polskiego oddziału Tesco podkreślił także znaczącą rolę programu Clubcard. - Już 50 proc. sprzedaży w naszej sieci jest realizowna w ten sposób. Szacujemy, że na koniec roku kartę Clubcard będzie posiadało 3 mln użytkowników.

Jak informowaliśmy wcześniej, do tej chwili Tesco uruchomiło cztery hipermarkety (dwa o powierzchni 8 tys. mkw. i dwa o powierzchni 3 tys. mkw.), trzy hipermarkety kompaktowe (czyli o powierzchni 2 tys. mkw.) oraz 15 małych sklepów (o powierzchni 1 tys. mkw. i mniejszej). Ten rok to 50 nowych sklepów i centrum dystrybucji - w sumie 4 tys. miejsc pracy.
Tesco w ciągu 15 lat zainwestowało w Polsce około 10 mld zł. Na koniec 2009 roku sieć wynajmowała 195,2 tys. mkw. 1340 najemcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7166

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    19,99

  • Śr

    16,58

  • Min

    10,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.