Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco ma kłopoty przez reklamę wegańskiego burgera

Reklamy wegańskich burgerów Tesco „Plant Chef” zostały zakazane przez urząd ds. standardów reklamowych (ASA). Ustalono, że użyte w nich twierdzenia są „mylące”.
Reklama

ASA zawyrokowało, że reklamy wprowadzały w błąd, ponieważ twierdziły, że hamburgery Plant Chef są lepsze dla środowiska niż ich mięsne odpowiedniki.

Tesco sugerowało, że kupowanie burgerów Plant Chef „pozytywnie wpłynie na środowisko”, a klienci mogą „zrobić swoje” dla planety, zamieniając zwykłe burgery na roślinne.

Brak dowodów na tezy Tesco

- Obniżyliśmy ceny dziesiątek naszych produktów Plant Chef, ponieważ niewielka zamiana może zmienić naszą planetę – głosiły reklamy.

- Spodziewaliśmy się, że zobaczymy dowody, popierające tę tezę, np. porównanie pełnego cyklu życia burgera Plant Chef w porównaniu z burgerem mięsnym. Nic takiego nie miało jednak miejsca - podał urząd ds. standardów reklamowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum