Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco może być zmuszone do obniżki cen

Brytyjska sieć Tesco może być zmuszona do obniżki cen, aby uniknąć słabego okresu przedświątecznych zakupów. Teraz firma przygotowuje się do publikacji - jak spodziewają się niektórzy analitycy - kolejnych rozczarowujących wyników finansowych.
Reklama


Wyniki za trzeci kwartał mają zostać opublikowane w środę. Analitycy spodziewają się, że sprzedaż like-for-like na brytyjskim rynku znów powróci do spadków, który wyniesie 1,5 proc. po tym jak w poprzednich trzech miesiącach grupie udało się wyhamować spadki.
Prezes Philip Clarke może stanąć w obliczu trudnych pytań co do jego planu ożywienia handlu o wartości miliarda funtów, w momencie gdy grupa wkracza okres świątecznej sprzedaży. Niektórzy inwestorzy sygnalizowali już niezadowolenie z zespołu zarządzającego siecią, po publikacji wyników za pierwsze półrocze.
W obliczu nasilającej się konkurencji ze strony dyskontów, Tesco zintensyfikowało swoją działalność promocyjną w ostatnich miesiącach oferując klientom hojne kupony promocyjne. Analitycy sygnalizują jednak, że Tesco może być zmuszone do obniżki cen, aby uniknąć słabego popytu w okresie przedświątecznym.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum