Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco na wojennej ścieżce z Heinz

Największa sieć supermarketów w Wielkiej Brytanii, Tesco, boryka się z niedoborami fasolki po bretońsku i keczupu Heinz po kłótni z producentem o podwyżki cen.
Reklama

Amerykański producent keczupu wstrzymał nowe dostawy do Tesco. W niektórych sklepach sieci skończyły się już produkty tej marki. Próżno ich szukać także w sklepie internetowym Tesco.

Rzecznik Tesco powiedział: „Wraz z rosnącą presją na budżety gospodarstw domowych, teraz bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie klientom najlepszej możliwej wartości i nie będziemy przerzucać nieuzasadnionych podwyżek cen na naszych klientów."

Firma Kraft Heinz powiedziała, że współpracuje z Tesco, aby „rozwiązać sytuację tak szybko, jak to możliwe” i jest pewna pozytywnego rozwiązania tego konfliktu.

Przypomnijmy, koszty produkcji Kraft Heinz wzrosły w ciągu ostatnich 6 miesięcy kilku krotnie . Największy wpływ na to miał wzrost cen: energii (prądu i gazu) – nawet do 800%, surowców (pomidory, oleje, mięso, fasola) - 30-70%, opakowań (szkło, metal i karton) – 40-80% .

Reklama

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum