Tesco nie rezygnuje z dyskontów

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 4 czerwca 2020 09:40

Tesco nie rezygnuje z dyskontów Tesco jeszcze nie spisuje na straty formatu Jack's, fot. za IGD Research

Tesco, największa grupa supermarketów w Wielkiej Brytanii, planuje uruchomienie 13. sklepu Jack's, co świadczy o dalszym zaangażowaniu w zwiększanie liczby sklepów dyskontowych, mimo że w zeszłym roku mówiło się o zarzuceniu rozwoju tego konceptu.

Tesco zapowiedziało, że ​​chce, aby Jack's przejął pusty sklep po Mothercare w Kingston, Hull, w północnej Anglii.

Dyrektor generalny Tesco, Dave Lewis, wprowadził format Jack's, nazwany na cześć założyciela Tesco, Jacka Cohena, we wrześniu 2018 r.

Sklep naśladował politykę niemieckich dyskontów, koncentrując się na prostocie i markach własnych, aby utrzymać koszty i ceny na niskim poziomie - ta strategia pozwoliła Aldiemu i Lidlowi zdobyć 13,6 proc. brytyjskiego rynku spożywczego w porównaniu z 26,9 proc. Tesco.

Ale wzrost sieci Jack's był powolny, a wątpliwości co do przyszłości formatu podsycono we wrześniu ubiegłego roku, kiedy sklep w Rawtenstall w północno-zachodniej Anglii został zamknięty i zamieniony z powrotem w Tesco.

Lewis ma odejść z Tesco w październiku br., po sześciu latach na stanowisku CEO, a jego następcą zostanie Ken Murphy, były dyrektor wykonawczy Walgreens Boots Alliance.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6213
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,75

  • Min

    3,25

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.