Tesco odświeża markę Value
Od kilkunastu dni w sklepach Tesco dostępne są już pierwsze produkty Value w nowej szacie graficznej. Obecnie seria obejmuje około 20 linii, m.in. mleko, makarony, ryż, olej i chipsy. Ale to dopiero początek. Odświeżenie wizerunku najtańszych produktów to kolejny element strategii rynkowej, która ma przyciągnąć do sklepów Tesco klientów, którzy oczekują najniższej ceny.
Warto przypomnieć, że produkty Tesco pod marką Value to linia najtańszych w swojej kategorii towarów spożywczych, chemii gospodarczej i produktów przemysłowych. Wprowadzane zmiany mają na celu zwiększenie atrakcyjności najtańszych produktów w sklepach Tesco.
- Zmiana ta jest częścią większego projektu, w ramach którego chcemy odświeżyć wygląd wszystkich produktów Value, a także zrewidować asortyment i jakość produktów - komentuje Marcin Buczek, odpowiedzialny za projekt po stronie Tesco Polska. - Pracujemy też nad tym, by poprawić widoczność i rozpoznawalność produktów Value na półce. Dzięki temu nasi klienci będą mogli liczyć na łatwiejsze i szybsze zakupy. Efekty całego przedsięwzięcia będą widoczne w sklepach już pod koniec tego roku.
Zmienione opakowania cechują się jednolitą kolorystyką i charakterystycznymi piktogramami nawiązującymi do produktu. Na opakowaniach znajdziemy także informacje o wartościach odżywczych produktów.
Sieć sklepów Tesco zarządza w Polsce siecią ok. 450 sklepów w różnych formatach - od potężnych hipermarketów, po małe supermarkety osiedlowe.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:50 Park handlowy w Tarnobrzegu z pozwoleniem na budowę
- 15:44 Rząd za przedłużeniem programów wsparcia dla wytwórców OZE
- 15:24 Dealavo: Na rynku gadżetów komunijnych brak ruchów cenowych. Winna niepewność
- 15:07 Śląsk: Od 30 kwietnia konkurs na dotacje dla firm gastronomicznych
- 14:54 Jak zorganizować punkt szczepień typu drive-thru? Są wytyczne
- 14:50 Klienci Kauflandu naciskali na wprowadzenie do sprzedaży kawy Golden Bow...
- 14:33 Białoruś dopuszcza szczepienia w centrach handlowych
- 14:27 Pepco wchodzi w e-commerce. Inne dyskonty non-food podążą za nim?
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.