Tesco odświeża markę Value

Warto przypomnieć, że produkty Tesco pod marką Value to linia najtańszych w swojej kategorii towarów spożywczych, chemii gospodarczej i produktów przemysłowych. Wprowadzane zmiany mają na celu zwiększenie atrakcyjności najtańszych produktów w sklepach Tesco.
- Zmiana ta jest częścią większego projektu, w ramach którego chcemy odświeżyć wygląd wszystkich produktów Value, a także zrewidować asortyment i jakość produktów - komentuje Marcin Buczek, odpowiedzialny za projekt po stronie Tesco Polska. - Pracujemy też nad tym, by poprawić widoczność i rozpoznawalność produktów Value na półce. Dzięki temu nasi klienci będą mogli liczyć na łatwiejsze i szybsze zakupy. Efekty całego przedsięwzięcia będą widoczne w sklepach już pod koniec tego roku.
Zmienione opakowania cechują się jednolitą kolorystyką i charakterystycznymi piktogramami nawiązującymi do produktu. Na opakowaniach znajdziemy także informacje o wartościach odżywczych produktów.
Sieć sklepów Tesco zarządza w Polsce siecią ok. 450 sklepów w różnych formatach - od potężnych hipermarketów, po małe supermarkety osiedlowe.