Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco oferowało kostium „Ciemnej” zamiast „Czarnej” Pantery

Tesco pomyliło się przy promocji stroju superbohatera popularnych komiksów Marvela. Zamiast kostiumu Czarnej Pantery sieć zaoferowała przebranie Ciemnej Pantery. Teraz przeprasza – informuje Rzeczpospolita i wp.pl.
Reklama

Popularność filmu, który w oryginale nosi tytuł "Black Panther", postanowiła wykorzystać między innymi sieć Tesco. I tak w ofercie pojawił się kostium T’Challa, głównego bohatera zekranizowanego komiksu Marvela.

Klienci sieci poczuli się jednak mocno skonfundowani, ponieważ nazwa kostiumu to "Dark Panther", czyli "Ciemna Pantera", zamiast tytułowej "Czarnej Pantery". Spekulowano nawet, że to wybieg marketingowy. Szybko jednak okazało się, że to jedynie błąd Tesco.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum