Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco po poprawkach objęło markę Value gwarancją satysfakcji

Tesco zmienia markę Value. Nowe logo, opakowania i wyraźne oznaczenia mają pomóc klientom odszukać produkty Value na półce sklepów. Jednocześnie poprawiono jakość produktów, które zostały przetestowane przez klientów, dzięki czemu Tesco objęło je "gwarancją 100% satysfakcji".
Reklama

- Konsekwentnie pracujemy nad ulepszeniem zarówno samych produktów, jak i ich opakowań. Rozpoczęliśmy zmiany od produktów pierwszej potrzeby - Tesco Value - mówi Anna Grabowska, dyrektor działu zakupów, wiceprezes zarządu Tesco Polska. - Wraz z 136 dostawcami dopracowaliśmy wiele produktów Value tak, aby za przystępną ceną szła również dobra jakość - wyjaśnia Anna Grabowska.

Tesco Value pojawiło się na polskim rynku już w 1998 roku. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów marki Value. Oferta obejmuje wszystkie kategorie produktów codziennego użytku w najpopularniejszych wariantach smakowych, czy zapachowych. Najchętniej kupowane kategorie to nabiał, napoje, artykuły spożywcze sypkie i chemia domowa. Produkty Value, tak jak wszystkie produkty z logo Tesco, są objęte Gwarancją 100% Satysfakcji. Oznacza to, że jeśli dany produkt nie spełni 100% oczekiwań klienta, ten będzie mógł go oddać uzyskując zwrot gotówki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.