Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco podnosi cenę zestawu lunchowego po raz pierwszy od ponad dekady

Tesco, największa brytyjska grupa supermarketów, po raz pierwszy od ponad dziesięciu lat podniosła cenę swojego zestawu lunchowego. Detalista jest zmuszony reagować na rosnące koszty.
Reklama

Detalista poinformował w piątek, że cena oferty, która zazwyczaj obejmuje kanapkę, paczkę chipsów i napój bezalkoholowy, wzrośnie od 24 października z 3 funtów (3,34 USD) do 3,40 GBP dla członków programu lojalnościowego Clubcard.

Rosną koszty detalistów, rosną ceny dla konsumentów

Tesco poinformowało, że ponad 70% jego klientów korzysta obecnie z karty Clubcard przy zakupie oferty lunchowej.

Cena oferty dla osób bez karty Clubcard wzrośnie z 3,50 GBP do 3,90 GBP.

Przypomnijmy, że w lipcu McDonald's podniósł cenę cheeseburgera po raz pierwszy od 14 lat.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum