Tesco: Polska liderem Ezakupów w Europie Środkowej

Serwisy Ezakupowe Tesco działają w Europie Środkowej już od co najmniej 4 lat. Jako pierwsze w 2012 roku wystartowały strony w Czechach i Polsce, w kolejnym roku narodziły się węgierskie i słowackie. W każdym z 4 krajów nastąpił olbrzymi rozwój usługi, jednak to w Polsce zdobyła ona największe zainteresowanie.
Ponad połowa z ćwierć miliona aktywnych klientów kupuje właśnie w Polsce. Również połowa spośród 500 samochodów dostawczych jeżdżących po Europie, porusza się po polskich drogach. Usługa zakupów za pośrednictwem Internetu jest obsługiwana przez 48 hipermarketów w Europie, z czego aż 27 właśnie w Polsce. Strony Ezakupowe w czterech krajach odwiedza dziennie 50 000 użytkowników, przy czym polskie ezakupy.tesco.pl właśnie połowa tych osób.
– Tesco jest liderem sprzedaży żywności online w każdym z europejskich krajów, w którym prowadzi swoją działalność. Zawdzięczamy to funkcjonalnej stronie internetowej i aplikacji mobilnej, szerokiej gamie produktów, atrakcyjnym promocjom, ale przede wszystkim modelowi operacyjnemu, który gwarantuje wysoki standard obsługi – mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej w Tesco Polska. – Nasz wysoki udział w środkowoeuropejskim rynku wynika z potencjału populacji Polski, ale także z dynamiki z jaką Ezakupy wprowadzane były do kolejnych miast. Nie bez znaczenia jest też fakt, że Polscy klienci bardzo szybko przyzwyczaili się do zakupów za pośrednictwem Internetu i docenili ich wygodę – dodaje Mariusz Nowak.
Przeczytaj także:
Najwięcej klientów robi zakupy online od 10 do 30 minut, co w porównaniu z tradycyjnymi zakupami jest wyjątkową oszczędnością czasu, szczególnie że jedno zamówienie składa się często z kilkudziesięciu produktów. 45% klientów Ezakupów dodaje produkty do koszyka poprzez wybór z drzewa kategorii. Druga grupa, 20% klientów wyszukuje konkretne artykuły w wyszukiwarce, natomiast pozostałe 35% korzysta z list produktów zakupionych poprzednio oraz z działu promocji.

- 15:27 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- 15:22 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:20 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 15:04 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- 14:43 Owady zagoszczą na talerzach? UE zatwierdziła produkcję żywności z mącznikiem...
- 14:28 W 2020 r. przybyło netto 2,2 tys. lokali gastronomicznych
- 14:21 Grupa Chorten poszerza ofertę marki własnej o masło
- 13:46 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Eksperci: "Zakupy bez klikania" przyszłością e-commerce
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.