Tesco Polska: Skupiamy się na asortymencie i codziennej pracy dla klientów

- Skupiamy się na pracy z asortymentem, na opracowaniu oferty jak najlepiej dopasowanej do potrzeb dzisiejszego klienta. To oznacza m.in. kontynuację procesu remodelingu największych sklepów, dzięki czemu możemy zaoferować klientom wygodniejsze zakupy na mniejszej powierzchni, a równocześnie zaprosić do naszych pasaży nowych atrakcyjnych najemców z branży tekstylnej czy sportowej - podało w odpowiedzi na pytania naszej redakcji biuro prasowe Tesco Polska.
Na festiwalu trendów w sektorze żywności na pewno wyróżniają się dwa: eko i convenience - jak odpowiada na nie Tesco?
Tesco posiada w swojej ofercie produkty z odpowiednimi certyfikatami, zarówno od dostawców oferujących je pod swoimi markami, jak i w ramach oferty Tesco Organic z ok. 40 produktami, w tym także świeżą żywnością.
Przeczytaj także:
Jeżeli chodzi o żywność typu convenience, posiadamy nową ofertę dostępną w sklepach Tesco od czerwca br. Obejmuje ona po kilka rodzajów bagietek, kanapek, sałatek i pizzy. Dla wygody kupujących wszystkie produkty znajdują się w specjalnie oznaczonych chłodziarkach tuż przy wejściu do sklepów. Wspieramy je promocją „Wygodny zestaw”. W cenie 8 złotych można wybrać dowolną kanapkę, bagietkę lub wrapa i dobrać do niej napój, znajdujący się w lodówce obok.
Na jakie nowości w ofercie możemy liczyć w najbliższym czasie?
Przeczytaj także:
Stale wzmacniamy i odświeżamy propozycję dla klientów, czego najlepszym przykładem jest gama kanapek i sałatek. Swój ulubiony wariant znajdą zarówno wielbiciele dań mięsnych, jak i wegetarianie. Również w czerwcu na półkach pojawiły się nowe produkty w ofercie warzyw i owoców paczkowanych. Świeża żywność to dla nas priorytetowy kierunek na kolejne miesiące.
Czy sieć odczuła skutki zakazu handlu w niedziele?
Jak podawaliśmy podczas ogłoszenia naszych kwartalnych wyników – mniejsza liczba dni handlowych wpłynęła na wyniki sprzedażowe Tesco. Rzeczą niezmienną pozostaje codzienna praca dla klientów – niezależnie czy mówimy o dniach w ciągu tygodnia, czy wokół „niehandlowych” weekendów.
CSR a biznes - czy społeczna odpowiedzialność przekłada się na lojalność klientów?
Dobrym przykładem, jak wielkie znaczenie ma angażowanie się w kwestie ważne społecznie jest nasz program grantowy „Decydujesz, pomagamy”. Już po pierwszej edycji zauważyliśmy znaczący wzrost klientów, którzy dostrzegają nasze starania. Aktualnie, po czwartej i jak dotąd największej edycji programu grantowego na rzecz lokalnych społeczności, prawie połowa, bo aż 49% naszych klientów zauważyła aktywności Tesco w tym obszarze. Aż 95% naszych klientów zgadza się ze stwierdzeniem, że program grantowy „Decydujesz, pomagamy” realnie wspiera lokalne społeczności. Program „Decydujesz, pomagamy” wpłynął na poprawę wizerunku Tesco wśród klientów. A że znaczenie tego, jak postrzegana jest marka, jest z roku na rok coraz większe – wierzymy, iż docelowo to, jak widzą nas klienci, przekłada się na ich decyzje zakupowe.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
klientoo 2020-10-01 11:40:25
Tesco w bagno wpuscili Polacy : Ryszardoo i George a konkurencja dobila . Teraz tylko wyjazd z kraju i ameno .
-
barteezz19 2018-10-16 14:44:15
allegro.pl
-
iza 2018-08-21 16:03:10
Czas rozejrzeć się za nową pracą.Asortyment mocno zredukowany, już teraz klienci wychodzą bez niczego.Nie ma obrotów, będą zwolnienia.
- 17:12 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
- 13:11 Rzecznik MŚP przeciwny dokręcaniu mandatowej śruby przedsiębiorcom
- 11:26 Krzysztof Nowicki nowym wiceprezesem Grupy Lotos
- 10:24 Kraska o obostrzeniach od 1 lutego: jakieś poluzowania wystąpią
- 10:16 W niedzielę sklepy zamknięte
- 09:37 Nawet 20 tys. lokali gastronomicznych wznowiło działalność po 18 stycznia
- Pt 19:23 MRPiT: Grudniowa sprzedaż silniejsza niż rok wcześniej
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ochota (Stara Ochota), Baśniowa, 32.72 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Fort Bema), Osmańczyka, 38.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Górce), Zaborowska, 38.54 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Wola (Koło), Aleja Prymasa Tysiąclecia, 49.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.