Tesco poszerzyło obszar współpracy z dunnhumby
Dotychczasowa współpraca obejmowała doradztwo w obszarze cen, promocji, asortymentu, dostępności oraz obsługę programu lojalnościowego Tesco Clubcard. Marki będą mogły wykorzystać możliwości Connect Media, w zakresie planowania, realizacji, pomiaru i analizy skuteczności kampanii online i offline, w oparciu o wiedzę na temat zachowań konsumenckich sześciu milionów aktywnych klientów Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
Tesco wprowadziło retail media we współpracy z dunnhumby na rynkach Wielkiej Brytanii, Irlandii i Tajlandii. W ostatnich 4 latach dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco.
– Marki będą mogły budować zaangażowanie konsumentów i mierzyć efektywność swoich mediów, a nasze analizy pomogą im w optymalizacji kolejnych kampanii i budowaniu lojalności. Wprowadzając Connect Media w Polsce, dajemy markom potężne narzędzie, dzięki któremu będą mogły zapewnić efektywną ścieżkę zakupową i podnosić jakość doświadczenia konsumenckiego – powiedział Stephen Russell, dyrektor zarządzający dunnhumby w Europie Środkowej.
Connect Media daje markom możliwość wypełnienia luki pomiędzy kampaniami ATL i BTL, rozciągając komunikację w sklepach i poza nimi na wiele różnych formatów.
– Nowe partnerstwo pomoże nam współpracować z dostawcami przy rozwijaniu marek i wzroście kategorii, przy jednoczesnym oferowaniu lepszej, zróżnicowanej ścieżki zakupowej klienta – powiedział Jamie Walker, dyrektor produktu w Tesco Europa Środkowa.
Dunnhumby to spółka należąca do koncernu Tesco.