Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco promuje kulturę trzeźwości

W styczniu Tesco zachęcało swoich klientów do konsumpcji alkoholi niskoprocentowych w ramach akcji "Dry January". Sieć zanotowała rekordową sprzedaż niskoprocentowych piw, win oraz innych napojów o obniżonej zawartości alkoholu.
Reklama

Ogółem w ciągu ostatnich czterech tygodni popyt na piwo, wino i inne trunki niskoprocentowe wzrósł o ponad 100 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Wynika to z wprowadzenia przez sieć w okresie świątecznym nowego asortymentu niskoprocentowych win o niskiej zawartości alkoholu, praktycznie nieodróżnialnych w smaku od ich alkoholowych odpowiedników.

W styczniu popyt na piwa niskoprocentowe i bezalkoholowe w Tesco wzrósł o ponad 70 proc. rok do roku.

Popyt na wino o niskiej zawartości alkoholu wzrósł o prawie 250 proc. w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku. Dobrze sprzedają się wina marki własnej sieci - Low Alcohol Sparkling Sauvignon Blanc oraz Cabernet Tempranillo.

Zeszłego lata Tesco wprowadziło na rynek pierwszy bezalkoholowy "gin" - Seedlip Garden, który cieszy się dużą popularnością wśród klientów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum