Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco promuje markę Value

We wrześniu minionego roku Tesco wprowadziło na półki sklepów ponad 300 produktów marki Value w nowej odsłonie. Dziś firma promuje markę w spotach telewizyjnych. Produkty Value wsparte będą także w ulotkach i gazetkach promocyjnych sieci. W komunikacji nacisk położono na produkty kulinarne.
Reklama

Tesco zmieniło markę Value wprowadzając nowe logo, opakowania i oznaczenia w sklepach jesienią 2014 roku. Produkty objęte są mechanizmem „Gwarancji 100% satysfakcji" - Tesco bezwarunkowo zwraca pieniądze, jeśli tylko produkt nie trafił w gusta klienta.

W styczniowej kampanii informacyjnej, pod hasłem „Smaku wiele za niewiele", firma promuje produkty spożywcze marki Value. W ulotkach i gazetkach promocyjnych można znaleźć przepisy na proste dania z produktów Value, zaś w spotach telewizyjnych promowane są wybrane produkty marki. To równocześnie debiut Tesco Value w telewizji. Spoty emitowane będą przez cztery tygodnie.

Tesco Value pojawiło się na polskim rynku w 1998 roku. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.