Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco rozwija kategorię nabiału. 177 nowych produktów w ofercie

Tesco wprowadza do swojej oferty liczne nowości. W gamie produktów nabiałowych Tesco debiutuje łącznie 177 nowych produktów, z czego 45 to marka własna Tesco.
Reklama

– Klienci coraz chętniej skłaniają się ku zdrowemu stylowi życia, co przekłada się na ich zwyczaje żywieniowe i skłonność do próbowania rynkowych nowości – mówi Petr Wagner, menedżer kategorii Nabiał w Tesco. – Gdy klient decyduje się na zakup jogurtu, pojawi się wiele pytań. Ile dodanego cukru zawiera kubek? Czy w jogurcie znajdę korzystne bakterie? Ile białka zawiera jogurt? Wszystkie te pytania zadawaliśmy sobie i my, przy okazji budowania naszej nowej oferty – dodaje.

Nowości Tesco w kategorii nabiałowej to m.in. naturalny jogurt z bakteriami bifidobacterium czy też mleczne napoje w wielu smakach z probiotycznymi bakteriami l. paracasei. Kolejną z nowości jest szeroka gama wprowadzonych do Tesco serów, m.in. słowackiej Parenicy, czyli wysokobiałkowego, tradycyjnego, parzonego sera o bardzo delikatnym smaku. Nowością jest również Ementaler wyprodukowany w Szwajcarii dla Tesco oraz Pecorino Romano wyprodukowany dla Tesco we Włoszech.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum