PARTNER PORTALU

Tesco rozwija markę własną, będzie więcej produktów gotowych do spożycia

Autor: portalspozywczy.pl 13 października 2010 20:31

- W przypadku marki własnej - najważniejsze nowości z ostatniego roku i priorytety na kolejne miesiące to rozwój nowych linii i opakowań w świeżej żywności - sałatki warzywne, pieczywo, mięso oraz rozwój produktów specjalistycznych. Tu przykładem mogą być środki do czyszczenia i sprzątania Daisy Professional oraz gama produktów pielęgnacyjnych dla małych dzieci Gaga Premium - mówi Michal Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

- Plany na kolejne miesiące to w pierwszej kolejności ulepszanie opakowań oraz kontynuacja kierunku „convenience", a zatem więcej gotowych do spożycia produktów, jak sałatki czy cięte warzywa - dodaje Sikora.

Dziś Tesco ma w swojej ofercie ok. 1000 linii pod marką Tesco Value, 4500 pod brandem Tesco i prawie 1000 produktów marek dyskontowych.

Aby sprawdzić ceny w sklepach TEsco, kliknij TUTAJ.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9508
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.