Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco rozwija segment alternatywnych zamienników mięsa

Jeszcze w tym tygodniu Tesco, we współpracy z Beyond Meat, wprowadzi nową linię dań mrożonych pod ekskluzywną marką własną detalisty -  Wicked Kitchen.
Reklama

Po raz pierwszy firma Beyond Meat, znana z wegańskiej żywności o jakości restauracyjnej, podjęła współpracę z innym brytyjskim producentem żywności.

Zgodnie z najnowszymi danymi firmy Kantar (marzec 2021), żywność pochodzenia roślinnego nadal jest największym trendem kulinarnym w tym stuleciu, a obecne zapotrzebowanie na schłodzoną żywność bezmięsną w supermarketach wzrosło o prawie 40 proc. w ciągu ostatniego roku.

Tesco chce dalej rozwijać swoją ofertę mrożonej żywności roślinnej, wprowadzając na rynek nową gamę pakowanych, bezmięsnych, egzotycznych potraw z całego świata, które będą oferowane przez  ekskluzywną markę Tesco, Wicked Kitchen.

To posunięcie jest zgodne z obietnicą Tesco, że do 2025 roku sprzedaż alternatywnych produktów roślinnych wzrośnie o 300 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum