Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco rzuca rękawicę dyskontom

Tesco inwestuje w ofertę produktów w dyskontowych cenach. Od czwartku premiuje ich zakup poczwórnymi punktami Clubcard i - jak wcześniej - gwarantuje takie same bądź niższe ceny w porównaniu z sieciami dyskontowymi.
Reklama

- Klienci mówią nam, że to dyskonty są tanie. My twierdzimy, że jest wprost przeciwnie. Mamy taką samą gamę produktów, w tych samych cenach, a do tego: trzy razy szerszy wybór, darmowe reklamówki i dodatkowe punkty Clubcard, które zamienią się na bony i kupony rabatowe - mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.

Firma deklaruje, że sprawdza i wyrównuje ceny wszystkich produktów, jakie dostępne są w dyskontach. Za każdy „produkt w dyskontowej cenie" Tesco oferuje swoim klientom poczwórne punkty Clubcard. Dotyczy to zarówno produktów rynkowych liderów (jak Jogobella, Saga czy Nałęczowianka, jak i produktów dostępnych tylko w Tesco (jak Milkland czy Sun Grown). W wyborze „dyskontowych" produktów pomogą specjalne oznaczenia przy półkach.

Tesco chce przyciągnąć klientów dyskontów nie tylko jakością i ceną. Kluczem do sukcesu ma być szeroki wybór. W typowym supermarkecie o powierzchni 800 m kw. Tesco ma teraz oferować ok. 5000 produktów. W dyskoncie podobnej wielkości liczba produktów zwykle nie przekracza 1500.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.