Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco rzuca rękawicę Lidlowi i Aldiemu. Uruchomi sieć sklepów dyskontowych

Grupa Tesco, największy detaliczny sprzedawca w Wielkiej Brytanii, planuje rozwinąć na rodzimym rynku sieć sklepów z ofertą o obniżonej cenie, aby przeciwstawić się silnemu wzrostowi swoich rywali – siociom Lidl i ALdi – informuje Reuters, za "Sunday Times".
Reklama

Jak podaje gazeta, ​​Tesco ma rozwinąć oddzielną markę, która byłaby dopasowana do niemieckich konkurentów, oferując produkty po cenie niższej niż w jego głównych sklepach. Tesco nie skomentowało na razie tych informacji.

Dane z grupy badawczej Kantar Worldpanel z ubiegłego tygodnia pokazały, że sprzedaż w Tesco wzrosła o 2,6 procent w ciągu ostatnich 12 tygodni, ale wszystkie cztery największe sieci w Wielkiej Brytanii straciły udział w rynku na korzyść Aldi i Lidla.

Tesco ma 28 procent udziału w brytyjskim rynku spożywczym. Sprzedaż Aldi wzrosła o 16,2 proc., a Lidl o 16,3 proc., zwiększając udział w rynku odpowiednio do 6,9 proc. i 5 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum