Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco ściga się na ceny z dyskontami

W polskich sklepach sieci Tesco ruszyła akcja "Najtańszy koszyk codziennych zakupów". - Wybraliśmy 15 produktów, najczęściej kupowanych przez klientów. Dajemy gwarancję, że ów koszyk 15 produktów będzie tańszy niż koszyk tych samych kategorii najtańszych produktów dostępnych w dyskontach - wyjaśnia Michał Sikora, rzecznik prasowy sieci Tesco Polska.
Reklama

I dodaje: - Ceny produktów przez okres trwania akcji będą na bieżąco monitowane tak, aby wartość koszyka zakupów Tesco była niższa od ceny najtańszego analogicznego koszyka w sklepach dyskontowych. Na liście produktów mamy m.in. mleko, kajzerki, jogurty czy wodę źródlaną - generalnie, produkty pierwszej potrzeby.
Nowa akcja to nie tylko sposób na przyciągnięcie do sklepów Tesco kilientów sklepów dyskontowych takich jak Biedronka, Lidl, Netto czy Aldi, ale także szansa na promocję produktów pod marką własną sieci.

- Chcemy jeszcze raz zwrócić uwagę klientów na produkty z logo Tesco Value - to najtańsze produkty w swojej kategorii w sklepach Tesco. A o wadze ceny, szczególnie gdy zewsząd słychać o kryzysie, cięciach i oszczędnościach - nie trzeba przypominać - podsumowuje Michał Sikora.

Sieć Tesco ma w Polsce ponad 400 hiper- i supermarketów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.