PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Tesco się digitalizuje, ale klienci nie chcą rezygnować z gotówki

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2020 11:29

Tesco otworzyło swój pierwszy w historii sklep bezgotówkowy w londyńskim High Holborn. Nowy punkt Tesco Express umożliwia użytkownikom dokonywanie płatności za pomocą szeregu opcji płatności cyfrowych, w tym kart zbliżeniowych i aplikacji takich jak Apple Pay.

Podczas gdy pracownicy będą pod ręką, aby pomóc klientom, w sklepie będą wyłącznie kasy samoobsługowe, aby usprawnić cały proces płatności.

Tesco eksperymentowało już ze sklepem bezgotówkowym w swojej centrali w Welwyn Garden City, wprowadzając aplikację „Scan Pay Go”, która umożliwiała kupującym skanowanie produktów podczas zakupów i płatności cyfrowych. 

Podczas gdy wielu postrzega sklepy bezgotówkowe jako przyszłość handlu detalicznego, a pionierzy tacy jak Amazon wprowadzają nowe formaty na całym świecie, eksperymenty w sektorze spożywczym w Wielkiej Brytanii spotkały się z ogromnym sprzeciwem ze strony klientów, którzy nie są jeszcze gotowi na te formaty.

W zeszłym miesiącu Tesco ogłosiło plany wprowadzenia systemu „Skanuj podczas zakupów”, wywołując oburzenie wśród wielu klientów w Wielkiej Brytanii.

System pozwala wszystkim posiadaczom karty Tesco Clubcard skanować kody kreskowe za pomocą przenośnego zestawu słuchawkowego podczas zakupów, a następnie po prostu zeskanować kod kreskowy u góry specjalnej kasy, aby szybko i łatwo zapłacić za towar. Pomimo popularności rozwiązania klienci zagrozili bojkotem Tesco po tym, jak detalista ogłosił, że nie będzie już akceptował płatności gotówkowych, kierując użytkowników, którzy chcą płacić gotówką, do regularnych transakcji.

W odpowiedzi na reakcję, Tesco opowiedziało, ze 90 proc. klientów korzystających z nowej usługi i tak płaci kartą. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6867
Ilość aktualnych ofert: 440136

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,99

  • Śr

    6,01

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.