PARTNER PORTALU

Tesco: Sieci handlowe poszły za klientem na osiedla mieszkaniowe

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2010 13:57

Jak powiedział Jarosław Wereszczyński, dyrektor operacyjny w Tesco Polska zachowania konsumentów od 2000 roku zmieniły się diametralnie. W 2000 roku klient spędzał w hipermarketach 7 godzin tygodniowo, szukając okazji cenowych.

- Od tego czasu polski klient stał się o wiele bardziej zamożny, dlatego nie chce spędzać czasu na łowieniu okazji, ale zaczął robić zakupy blisko domu, a zaoszczędzony czas poświęca na inne rozrywki. Za tym musiał pojść rozwój rynku detalicznego i stąd pojawiła się multiformatowość. Sieci handlowe poszły za klientem na osiedla, budując mniejsze sklepy, bliżej klienta. To nie jest ostatnia innowacja rynku. Klient na pewno zmieni swoje zachowania zakupowe jeszcze raz, a sieci handlowe będą musiały ten kierunek rozwój przyjąć, by odpowiedzić na potrzeby zakupowe konsumentów - podsumowuje Jarosław Wereszczyński, z sieci Tesco.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Alinka 2010-11-19 17:40:45

    W Tesco coraz drożej. Kiedyś robiłam tam okresowo duże zakupy. Teraz porównuję ceny. Jedynie mleko w kartonach kupuję w Tesco, bo cena jest najbardziej przystępna. Taniej niż w Macro.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7553

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.