Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco spodziewa się dalszego silnego wzrostu popytu na piwa bezalkoholowe

Na fali rosnącej popularności piw i napojów alkoholowych o zerowej lub niskiej zawartości alkoholu, Tesco w Wielkiej Brytanii wprowadziło 11 piw i cydrów z tego segmentu. Sieć spodziewa się, że w tym roku popyt na tego typu produkty w sklepach Tesco wzrośnie o ponad 30 proc.
Reklama

W ubiegłym roku Tesco sprzedało ponad 24 miliony butelek piwa bezalkoholowego lub o niskiej zawartości alkoholu, co oznaczało wzrost popytu o ponad 30 procent. Także w tym roku sieć spodziewa się wzrostu popytu o więcej niż 30 procent.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum