Tesco: Stoiska warzywno-owocowe budują percepcję jakości sklepu
Sieć Tesco chce zwiększyć sprzedaż w działach warzywno-owocowych i ogłasza konkurs dla pracowników na najlepsze ekspozycje w tych działach.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
- Lepsza świeża żywność jest jednym z filarów w planie budowania lepszego Tesco Polska. Zależy nam, by to stoiska warzywa-owoce były wizytówką naszych sklepów, bo to właśnie one budują percepcję jakości. Zachęcamy do tego, aby jeszcze bardziej o nie zadbać i dlatego ogłaszamy konkurs. Liczy się nie tylko sprzedaż, ale i pomysłowe ekspozycje. Do wygrania bony na zakupy do naszych sklepów - ogłasza sieć w komunikacie skierowanym do pracowników.
Sklepy Tesco w Polsce obecne są od 1998 roku. Od tego czasu na rynku działa sieć 450 placówek zatrudniających niemal 28 tysięcy osób. Firma posiada w naszym kraju również stacje benzynowe oraz centra dystrybucyjne.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama