Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco: Stoiska warzywno-owocowe budują percepcję jakości sklepu

Sieć Tesco chce zwiększyć sprzedaż w działach warzywno-owocowych i ogłasza konkurs dla pracowników na najlepsze ekspozycje w tych działach.
Reklama

- Lepsza świeża żywność jest jednym z filarów w planie budowania lepszego Tesco Polska. Zależy nam, by to stoiska warzywa-owoce były wizytówką naszych sklepów, bo to właśnie one budują percepcję jakości. Zachęcamy do tego, aby jeszcze bardziej o nie zadbać i dlatego ogłaszamy konkurs. Liczy się nie tylko sprzedaż, ale i pomysłowe ekspozycje. Do wygrania bony na zakupy do naszych sklepów - ogłasza sieć w komunikacie skierowanym do pracowników.

Sklepy Tesco w Polsce obecne są od 1998 roku. Od tego czasu na rynku działa sieć 450 placówek zatrudniających niemal 28 tysięcy osób. Firma posiada w naszym kraju również stacje benzynowe oraz centra dystrybucyjne.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum