Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco uruchomiło wędzarnię w hipermarkecie

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl, sieć Tesco kilka dni temu uruchomiła w hipermarkecie w Tychach swoją pierwszą wędzarnię. To jeden z elementów projektu stałej inwestycji sieci w lady delikatesowe. Jeśli pomysł spodoba się klientom tyskiej placówki, rozwiązanie w przyszłości zostanie wprowadzone do kolejnych sklepów brytyjskiej sieci w Polsce.
Reklama
Piec do wędzenia w hipermarkecie w Tychach umiejscowiony jest nie na zapleczu, lecz bezpośrednio przy ladzie wędliniarskiej. Na ten moment w sklepie wędzone jest osiem produktów, w tym m.in. kiełbasa śląska, wiejska, boczek wędzony, schab, szynka chuda i szynka z tłuszczykiem.

Przypomnijmy, pierwszą siecią supermarketową, która wprowadziła w Polsce własne wędzarnie, było Intermarche. Aktualnie produkty z własnych wędzarni znaleźć można na półkach 206 sklepów pod tym szyldem. To niemal wszystkie spośród 213 placówek Intermarche w Polsce. Wędzarnie pozostają więc jednym z głównych elementów konceptu sklepu Intermarche.

Na znacznie mniejszą skalę, bo tylko w nielicznych, wybranych hipermarketach, własne wędzarnie rozwija również sieć Carrefour. W ofercie wędzarni tej sieci znajdują się m.in. kiełbasy parzone oraz podpiekane, jak również wędzonki: szynka, boczek, baleron czy polędwica.

Na własne wędzarnie od niedawna stawia również E.Leclerc. W kwietniu tego roku we Wrocławiu sieć uruchomiła wędzarnię ryb. Początkowo klienci tej placówki mogli zaopatrzyć się w wędzone makrele, piklingi, pstrągi i łososie. Przedstawiciele E.Leclerc zapewniali wówczas, że z czasem gama oferowanych wędzonych ryb zostanie rozszerzona o węgorze, halibuty oraz dorsze.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.