Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco usuwa słodycze ze stoisk przy kasach

Z początkiem nowego roku sieć Tesco zdecydowała się na usunięcie słodyczy ze stoisk przy kasach w 2 tys. sklepów w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. Poprzez ten ruch Tesco chce budować wizerunek sieci przyjaznej zdrowemu odżywianiu, przyciągnąć klientów dbających o swoją dietę, jak również wzmocnić sprzedaż innych grup produktowych, takich jak zdrowe przekąski - informuje "Daily Mail".
Reklama
Zmiany w asortymencie na regałach zlokalizowanych przy kolejkach do kas zostały wprowadzone w placówkach działających w formatach Tesco Metro oraz Tesco Express. W przypadku większych brytyjskich sklepów Tesco, podobna decyzja podjęta została już ok. 20 lat temu.

Najnowszy ruch Tesco ma być odpowiedzią na wyniki badań zachowań klientów. Ponad dwie trzecie (67 proc.) brytyjskich rodziców twierdzi, że brak słodkiej pokusy wpłynąłby pozytywnie na dokonywane przez nich wybory żywności dla dzieci. Prawie tyle samo osób (65 proc.) wskazało, że przy kasach sklepowych nie powinny znajdować się słodycze.

Tesco postanowiło odpowiedzieć na te oczekiwania. Ze sprzedaży przy kasach wycofane zostały batony, czekolady i cukierki. Miejsce na regałach wypełnią natomiast m.in. suszone owoce i batoniki zbożowe. Tesco zdecydowało się również na zaprzestanie w swoich sklepach eksponowania słodyczy na wysokości wzroku małych dzieci na półkach mijanych podczas stania w kolejce do kas.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.