Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco vs. Lidl. O co kłócą się sieci?

Tesco wygrywa apelację w londyńskim sądzie. Detalista już od kilku lat toczy spór z Lidlem o znak towarowy.
Reklama

Tesco wygrywa sądową apelację argumentując, że Lidl w „złej wierze” złożył wniosek o rejestrację znaku towarowego żółtego koła na niebieskim tle. Tak w środę orzekł sąd apelacyjny w Londynie. 

Tesco i Lidl toczą sądową batalię o logo

Tesco złożyło tzw. pozew wzajemny przeciwko Lidlowi w zeszłym roku, w odpowiedzi na pozew, w którym stwierdzono, że Tesco próbowało używać logo żółtego kółka na niebieskim tle, aby promować swój program „Clubcard Prices".

Tesco argumentowało, że Lidl zarejestrował logo bez nazwy jako „legalną broń”, aby wesprzeć swój znak.

Tesco i Lidl spotkają się w Sądzie Najwyższym

Sąd niższej instancji w czerwcu oddalił sprawę Tesco, ale Sąd Apelacyjny w Londynie orzekł w środę, że argument "w złej wierze" powinien być częścią procesu wstępnego, który ma zostać rozpatrzony w Sądzie Najwyższym w przyszłym roku.

 

 

Sieci Tesco i Lidl pewne swoich pozycji

Tesco komentuje: „Jesteśmy zadowoleni z dzisiejszej decyzji. Pozostajemy bardzo pewni naszej pozycji na rozprawie w przyszłym roku”.

Lidl odpowiedział: „Ta apelacja jest tylko niewielkim proceduralnym aspektem sprawy i pozostajemy pewni wyniku procesu w 2023 roku”.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum