Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco: W 2/3 koszyków zakupowych klientów znalazły się produkty marki własnej

Jak wskazują dane firmy badawczej Dunnhumby, w ostatnim półroczu w 2/3 koszyków zakupowych klientów sieci Tesco znajdowały się produkty marki własnej.
Reklama

Marka własna Tesco to ponad 10 tysięcy różnych linii od produktów spożywczych, kosmetyków, po chemię domową i artykuły przemysłowe. Znajdziemy tu m.in. zupełnie nową gamę produktów Tesco finest*, m.in. kawa z Sumatry, sosy z Indii, greckie oliwki, syrop klonowy z Kanady, czy dżemy z morelami z Hiszpanii i Maroka.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum