Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco walczy z otyłością, więcej zdrowej żywności w ofercie

Tesco ugięło się pod presją inwestorów i zobowiązało się do zwiększenia sprzedaży zdrowej żywności i napojów w całej swojej grupie detalicznej w odpowiedzi na wezwania do walki z otyłością w Wielkiej Brytanii.
Reklama

Konsorcjum inwestorów, kierowane przez grupę inwestycyjną ShareAction, odniosło się do „przełomowego zwycięstwa” po tym, jak Tesco poszerzyło zakres swojej obietnicy dotyczącej zdrowej żywności nie tylko w Wielkiej Brytanii i Irlandii, ale także na środkowoeuropejską spółkę i dostawcę hurtowego Booker Group.

Siedmiu inwestorów, reprezentujących aktywa o wartości około 140 miliardów funtów, wezwało w lutym detalistę do zmniejszenia zależności od fast foodów w celu zwiększenia sprzedaży.

Tesco zareagowało w marcu, zobowiązując się do „nowego dużego programu zmiany składu” w celu poprawy profilu zdrowotnego swoich produktów do 2025 r.

Sieć postawiła sobie za cel zwiększenie sprzedaży zdrowych produktów w stosunku do całkowitej sprzedaży do 65 procent, w porównaniu z obecnym poziomem 58 procent.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum