Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco wprowadza do sklepów nową markę własną dla dzieci

Tesco wprowadza do polskich sklepów nową markę produktów dla niemowląt i dzieci pod nazwą Tesco Loves Baby. Razem z nimi na półkach sklepowych pojawi się poradnikowy magazyn, a w sieci dedykowany portal dla rodziców maluchów pod tą samą marką.
Reklama

- Działy dziecięce Tesco powiększyły się o artykuły dostosowane do potrzeb najmłodszych. Znalazło się tam wiele produktów niezbędnych, by skompletować dziecięcą wyprawkę, przygotować malca do przedszkola, szkoły czy na pierwszą wycieczkę. Temat rodzicielstwa został potraktowany ambitnie i kompleksowo. Produkty zostały specjalnie dobrane tak, by towarzyszyć dziecku na każdym etapie jego rozwoju - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.

Jakość i bezpieczeństwo produktów Tesco Loves Baby potwierdzone zostały odpowiednimi atestami i certyfikatami. Dodatkowe porady i artykuły na temat rozwoju i pielęgnacji maluchów młodzi rodzice znajdą w magazynie Tesco Loves Baby i na tescolovesbaby.pl. Portal ma być miejscem odpowiedzi na pytania i wątpliwości rodziców, w którym będą mogli zapytać o radę ekspertów, wziąć udział w konkursach.

Produkty Tesco Loves Baby objęte są przez Tesco "Gwarancją Satysfakcji". To oznacza, że jeśli jakiś produkt nowej marki nie spełni ich wszystkich oczekiwań, w ciągu 30 dni od daty zakupu można go po prostu oddać, a Tesco zwróci za niego pieniądze.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum