Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco wprowadza nowy koncept stoisk z produktami wyposażenia domów

Produkty F&F Home są w ofercie polskich sklepów Tesco od kilku lat. Jednak teraz działy oferujące gamę produktów wyposażenia domu (łazienki, sypialni, jadalni, salonu) zyskały nową wizualizację, układ regałów i sposób ekspozycji produktów. Salony F&F Home w hipermarketach Tesco nawiązują do koncepcji "sklepu w sklepie"
Reklama

Od kilku miesięcy Tesco systematycznie wprowadza do swoich hipermarketów w Polsce oraz regionie nowy koncept stoiska z produktami wyposażenia dla domu pod markę F&F Home. Dział w nowej odsłonie działa już w 24 krajowych placówkach sieci w kraju i kilku za granicą. - W najbliższych miesiącach chcemy wprowadzić je do kolejnych sklepów - mówi Tomasz Nowak, dyrektor handlowy, dział zakupów artykułów przemysłowych Tesco Polska.

Projekt nowego stoiska F&F Home został stworzony i testowany w Polsce. Pozytywne efekty, w tym wzrost sprzedaży spowodowały, że dzisiaj rozwijany jest w na kolejnych rynkach Tesco w naszym regionie, m.in. na Węgrzech i w Czechach.

- Na podobnej zasadzie rozwijane są działy z odzieżą sprzedawaną pod marką F&F - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Sieć Tesco zarządza w Polsce siecią ponad 450 hiper- i supermarketów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.