Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco wychodzi z marką F&F poza hipermarkety

1 marca w Blue City otwiera się pierwszy salon marki odzieżowej F&F, należącej do Tesco. W salonie o powierzchni 750 mkw. znajdzie się wybór ubrań i dodatków z damskich i męskich kolekcji, bielizna oraz biżuteria i kosmetyki do makijażu F&F Made. Kolejne samodzielne salony F&F z tekstyliami pojawią się w innych dużych, polskich miastach.
Reklama

Obecnie marka F&F, którą Tesco wprowadziło do sprzedaży w Polsce w 2008 r., jest w dziesiątce najpopularniejszych marek odzieżowych obok Zary czy H&M. Celem szefostwa Tesco jest doprowadzenie sieci do drugiego miejsca w sprzedaży tekstyliów, zaraz po H&M. Dają sobie na to 3-4 lata. - Jest to możliwe bo 3 lata temu byliśmy na 15 miejscu wśród sieci sprzedających tekstylia, obecnie jesteśmy na 7 i tendencja wzrostowa się utrzymuje - informował na konferencji prezes Tesco Ryszard Tomaszewski

W Polsce udział odzieży pod markami własnymi Tesco w obrotach sieci szacowany jest na około 10 proc. W roku 2010/2011 firma wypracowała sprzedaż na poziomie 11,5 mld zł.

Jak wynika z raportu firmy badawczej GfK, przeciętna rodzina wydaje rocznie około 1,5 tys. zł rocznie. Zgodnie z danymi wartość rynku tekstylnego w Polsce wynosi ok. 26 mld zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.