Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco wzorem konkurencji wprowadza kulinarne akcje tematyczne

Tesco wystartowało z akcją tematyczną pod hasłem "Włoska uczta". To kolejna sieć, która zdecydowała się na taki sposób promocji produktów.
Reklama

Wśród produktów, jakie sklep proponuje klientom znajdują się m.in. wędliny i sery, świeże zioła w doniczkach, desery oraz cała gama makaronów. W czasie trwania akcji także Bistro Tesco serwuje swoim klientom włoskie dania. Produkty z „Włoskiej uczty” dostępne są w stałej gamie Tesco, do 16 września sieć oferuje je w obniżonych cenach.

Przepisy na potrawy z wykorzystaniem produktów dostępnych w sklepach można znaleźć na internetowej „Smacznej Stronie Tesco”. Oferta komunikowana jest w gazetce promocyjnej, a specjalnie na tę okazję wydany został katalog „Włoska Uczta. Odkryj inspirujące smaki Italii” z informacjami na temat produktów oraz wskazówkami dotyczącymi przygotowania potraw.

Akcje tematyczne zapoczątkowały dyskonty Lidl i Biedronka. W ubiegłym roku w ten trend włączyła się poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł. W czerwcu br. z akcją tematyczną wystartował Polomarket.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum