Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco zamknie 43 sklepy i wstrzyma budowę kolejnych 50

Przy okazji publikacji wyników finansowych Tesco poinformowało o planach zamknięcia 43 nierentownych placówek w Wlk. Brytanii.
Reklama

W planach jest także restrukturyzacja centralnych kosztów ogólnych, uproszczenie struktur zarządzania i zwiększenie elastyczności godzin otwarcia sklepów. Ma to przynieść oszczędności w wysokości 250 mln funtów roczne. W sumie firma planuje zmniejszyć inwestycje o 1,5 mld dol.

Sieć chce również sprzedać dwa poboczne biznesy: Tesco Broadband (m.in. oferta szerokopasmowego dostępu do internetu) oraz Blinkbox (serwis internetowy VOD). Ich nabywcą będzie firma TalkTalk. Dodatkowo sieć rozważa sprzedaż firmy Dunnhumby, która wprowadziła na rynek i obsługuje program lojalnościowy Clubcard dla klientów sieci w całej Europie. Jej wartość jest szacowana na ok. 2 mld funtów.

Tesco na później przekłada także plan otwarcia 50 nowych sklepów, które miały zostać uruchomione w 2015 roku. Firma wyprowadzi się też ze swojej głównej siedziby.

Tesco stawia także na dalsze obniżki cen - w Wielkiej Brytanii sieć planuje ściąć ceny 380 podstawowych produktów średnio o 25 proc., by lepiej konkurować z tańszymi sieciami

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.