Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco zamyka dyskontowy format Jack's

Tesco ujawniło, że zamknie stoiska z rybami, mięsem i gorącymi przekąskami w 317 sklepach i planuje zlikwidować dyskontowy format Jack's, który uruchomiono w 2018 r., aby konkurować z Aldi i Lidlem.
Reklama

Detalista oświadczył, że decyzja o zamknięciu stoisk jest spowodowana spadkiem liczby klientów, którzy regularnie z nich korzystają.

W 317 sklepach, których to dotyczy, Tesco odnotowuje najniższy popyt. Lady pozostaną w 279 placówkach, w których jest zainteresowanie tego typu ofertą. Żadne miejsca pracy nie zostaną zredukowane z powodu zamknięcia lad, pracownicy przejdą na inne stanowiska.

Bye, bye Jack's

Likwidacja Jack’s to z kolei zmniejszenie zatrudnienia o 130 etatów. Tesco planuje zamknąć siedem z 13 sklepów sieci dyskontów w nadchodzących miesiącach. Pozostałe sześć sklepów Jack's zostanie przekształconych w supermarkety Tesco. 

- Wiele nauczyliśmy się od Jack’s, co pomogło Tesco stać się bardziej konkurencyjną siecią i wzmocnić naszą propozycję, m.in. poprzez uruchomienie akcji Aldi Price Match. To z kolei umożliwiło nam konsekwentne przyciąganie do Tesco nowych klientów od naszych konkurentów w ciągu ostatnich dwóch lat i wiemy, że coraz bardziej doceniają oni naszą ofertę - powiedział Jason Tarry, dyrektor generalny Tesco w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Jack’s nadal będzie marką produktową, która jest sprzedawana przez Bookera.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.