Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco zamyka sklepy typu "Food to Go". Inwestycja w rynek kanapkowy nie przyniosła oczekiwanych rezultatów

Sieć Tesco przyznała, że klienci nie byli zainteresowani ofertą sklepów typu "Food to Go". W marcu br. zostaną zamknięte dwa sklepy w Londynie: placówka na Philpot Lan (otwarta we wrześniu 2014 r.) i sklep przy Villiers Lane, w pobliżu stacji kolejowej Charing Cross (otwarta w marcu 2015 r.)
Reklama

Jak podaje The Telegraph, brytyjski "rynek kanapkowy" jest wart 4,4 mld funtów.

Sklepy Tesco miały przyciągać ludzi w drodze do pracy i z pracy. Sklepy miały przypominać kawiarnie, we wnętrzach stosowano cegłę i ciepłe oświetlenie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum